Wednesday, May 22, 2024

RUJUKAN UJIAN PSIKOMETRIK PENOLONG PEGAWAI PENDAFTARAN GRED KP29

Penolong Pegawai Pendaftaran Gred KP29

(Jabatan Pendaftaran Negara)
(Penilaian Online Memasuki Perkhidmatan Awam (PSEE) - Ujian Psikometrik)
[Tarikh PSEE : 23 Mei 2024 dan 24 Mei 2024]

Anda dipanggil SPA untuk menduduki Ujian Psikometrik bagi jawatan Penolong Pegawai Pendaftaran Gred KP29?

SEMAK DI SINI 

DESKRIPSI TUGAS : 

1. Pelaksanaan dan Penguatkuasaan Undang-undang

2. Urusan Kad Pengenalan

3. Urusan Kelahiran, Kematian dan Anak Angkat

4. Urusan Kewarganegaraan

5. Urusan Perkahwinan dan Perceraian

6. Aktiviti Siasatan dan Pendakwaan 


Buat persediaan awal dan terbaik. Ribuan bakal calon bersaing dengan anda.

Guna rujukan psikometrik ini untuk membantu persediaan anda: Preview percuma.

KLIK DI SINI ! 

CONTOH SOALAN UJIAN PSIKOMETRIK

1. Saya suka memberi penerangan awal kepada pekerja bawahan saya sebelum mereka melakukan kerja harian.

A. Setuju       B. Tidak Setuju

Jawapan: A. Setuju

2. Saya suka menegur pekerja bawahan saya di khalayak ramai.

A. Ya       B. Tidak

Jawapan B. Tidak

3. Saya akan rasa gentar setiap kali mesyuarat tergempar diadakan.

A. Ya       B. Tidak

Jawapan B. Tidak

4. Jika terdapat kecemasan semasa dalam perjalanan ke pejabat, saya akan serta-merta memaklumkan kepada ketua saya.

A. Setuju       B. Tidak Setuju

Jawapan A. Setuju

Kenapa para calon wajib ada rujukan ini?

  • Faham dengan jelas apa yang dinilai dalam Ujian Psikometrik 2024 ini
  • Jimat masa anda. Calon lain tak tahu nak study apa tapi anda dah tahu!
  • 200 Contoh Soalan & Jawapan untuk mudah kefahaman anda tentang ujian ini
  • Tips jawab soalan. Cara jawab soalan supaya tak tersasar
  • Perangkap-perangkap PSIKOMETRIK
  • Apa yang bakal menggagalkan PSIKOMETRIK anda 

MEREKA DAH LULUS SEBELUM ANDA 




 


Untuk membantu persediaan anda, cepat dapatkan rujukan yang proven ini yang telah membantu ribuan calon yang berjaya.

SAYA NAK ORDER SEKARANG !

 

No comments:

Post a Comment